WIJ ZIJN
CONNECTION COMPANY

Iedereen heeft contact met elkaar. Teams met individuen en andere teams. Die hebben weer contact met de organisatie en de organisatie heeft op haar beurt weer contact met de buitenwereld. Maar staan ze wel in verbinding met elkaar? Alles draait om verbinding. Daar helpen wij mee.

Wij geloven in de kracht van sterke relaties. Met klanten en met medewerkers. Het is dé basis voor succes op lange termijn. Daarom helpen wij organisaties met het verstevigen van deze relaties. Dat doen wij door resultaatgerichte en praktische incompany programma’s.

Altijd afgestemd op de situatie en wensen van de organisatie

wij ontwikkelen verbindend leiderschap

wij gaan voor teamontwikkeling met lef en verandermanagement

wij maken jou beter in stress door Floreren met stress

ONZE KERNWAARDEN

Heb het lef​

Jij hebt het lef om ongemak niet uit de weg te gaan. ‘Lef’ betekent in het Jiddisch letterlijk ‘hart’, want lef komt recht uit het hart. Daarvoor heb je moed nodig. Om te vallen en op te staan. Jij durft jouw overtuigingen stevig neer te zetten en te verdedigen, altijd met open blik en een zacht hart naar anderen.

Doe het samen​

Samen sta je sterker dan alleen. Cliché? Ja, maar het is zeker waar. Wij stimuleren samenwerking, verbindend leiderschap en betrokkenheid bij klanten en medewerkers. Dat doen we door advies, training, coaching en hulp​.

Ga voor groei

Groei in je eigen bewustzijn, zelfinzicht en ontwikkeling. Ontdek waar jouw kracht ligt, wat jouw talent is en niet te vergeten: wie zijn jouw saboteurs? Hoe zorg je ervoor dat die voor jou werken? Groei overstijgt het individu. Groei met medewerkers, tussen medewerkers en met klanten. Het levert altijd meer betrokkenheid, een hogere klanttevredenheid en betere financiële resultaten op.

TYPISCH CONNECTION COMPANY

  • Diepgang
  • Plezier
  • Energie
  • Gelijkwaardig
  • Helder
  • Nuchter
  • Scherp
  • Praktisch

FOUNDERS

Dick Mik

Dick Mik

Verbinden, Verbeteren, Vernieuwen en Verankeren
‘Succesvoller ondernemen door relaties met en tussen klanten en medewerkers te versterken: dat doe ik. Ik breng ‘de stem’ van klanten letterlijk naar binnen en maak ‘de stem’ van medewerkers beter hoorbaar. Zo leg ik de basis om verbeteringen en vernieuwingen te realiseren. Het resultaat? Een hogere klanttevredenheid, meer medewerkersbetrokkenheid én groei voor jou en de organisatie.’

Jessica Roosenberg

Jessica Roosenberg

Verbinden, Verbeteren, Vernieuwen en Verankeren
Leven is het meervoud van lef!
‘Enthousiast, no-nonsense, doelgericht, besluitvaardig, empatisch en relativerend: dat ben ik. Met plezier het ongemak opzoeken. Zolang je intentie goed is, bestaat er geen ‘goed’ of ‘fout’, alleen ‘goed’ en ‘leren’. Als je beter weet, dan doe je beter en dat ontstaat door vallen en opstaan. Vanuit diverse stromingen benader ik de dingen graag concreet en toegankelijk. Geen lesgeven, maar aan het werk.’

Klaar voor meer verbinding?

Boost je organisatie en werk samen aan “Happy workdays” and “Healthy companies!”

Terugbelverzoek